A Balassi Intézet főigazgatója a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 10.§ (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a bukaresti Magyar Kulturális Központ gazdasági referensi álláshelyének betöltésére 2008. októberétől kezdődően.
A referens feladatköre, amely kiterjed a sepsiszentgyörgyi fiókintézetre is:
- Az intézet költségvetési javaslatának a BI Gazdasági Igazgatósága részére történő felterjesztése jóváhagyás céljából, az intézet részére jóváhagyott költségvetési, valamint az évközi módosítással összefüggő előirányzatok vezetése, az intézeti költségvetés felhasználásának figyelemmel kísérése, értékelése,
- előzetesen jóváhagyott költségvetés alapján az intézet igazgatója által vállalt kötelezettségek pénzügyi ellenjegyzése, a kötelezettségvállalások nyilvántartása, az intézet működésével, szakmai feladatainak ellátásával összefüggő kifizetések bizonylatainak érvényesítése, az érvényesített, utalványozott, ellenjegyzett számlák, bizonylatok pénzügyi teljesítése,
- pénztár- és banknapló naprakész vezetése, az intézet pénzeszközeinek nyilvántartása, házipénztárának vezetése, banki ügyintézés, az intézet gazdálkodásáról havi elszámolás készítése, határidőben történő felterjesztése a Gazdasági Igazgatóság részére magyar nyelvre történő fordítással,
- személyi anyagok kezelése, szabadságnapok, távollétek, elrendelt túlmunkák nyilvántartása, helyi alkalmazott munkavállalók munkaszerződéseinek, továbbá eseti megbízás alapján foglalkoztatottak szerződéseinek előkészítése, külföldi alkalmazottak esetén adók és járulékok hatóságok részére történő bevallása, befizetése,
- az intézet által szervezett programokkal kapcsolatos szerződések előkészítése,
- intézményi beruházási és felújítási tervek készítése, a pénzügyi felhasználás figyelemmel kísérése, az intézet ingó és ingatlan vagyontárgyainak kezelése, beszerzések bonyolítása, leltározással, selejtezéssel kapcsolatos feladatok ellátása,
- az intézet által benyújtandó pályázatok pénzügyi terveinek elkészítése, kifizetések lebonyolítása, támogató részére elszámolások készítése, illetőleg elszámolások elkészítésében való közreműködés,
- közreműködik együttműködési megállapodások kidolgozásban az intézetre vonatkozó gazdálkodási jogszabályok figyelembe vételével
- az önköltségszámításon alapuló értékesítési tervek kidolgozása,
- gazdasági természetű kapcsolattartás és együttműködés hivatalos szervekkel, intézeti partnerekkel,
- a technikai személyzet munkájának irányítása (a gondnokkal együttműködve),
- a közüzemi szolgáltatókkal, a technikai berendezések működtetőivel, karbantartó szerveivel való kapcsolattartás,
- az épület tűz- és vagyonvédelmi berendezései zavartalan működésének biztosítása,
- igazgató távollétében ellátja az intézet ügyrendje szerint rá háruló helyettesítési feladatokat.
A pályázóval szembeni követelmények:
- a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény által előírt alkalmazási feltételek, és a 9/1995. (II.3.) Korm. rendelet 3. számú mellékletének 48. pontja szerinti képesítési előírásoknak megfelelő iskolai végzettség (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség)
- román, vagy angol középszintű nyelvtudás
- költségvetési intézménynél gazdasági-pénzügyi területen szerzett gyakorlat
- szervezői tapasztalat
- számítógépes felhasználói ismeretek.
A pályázatnak tartalmaznia kell:
- a pályázó jelenlegi munkájáról szóló tájékoztatást (tevékenységének rövid ismertetése, munkahely, beosztás megjelölésével)
A pályázathoz mellékelni kell:
- részletes önéletrajzot
- a végzettséget, szakképzettséget, idegen nyelvtudást tanúsító okiratok másolatát
Az álláshelyet elnyert személy 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell hogy rendelkezzen.
A gazdasági referens megbízása határozott időre, a kirendelés időtartamára szól. Jogállására, besorolására, illetményére és egyéb juttatásaira vonatkozóan a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvényben, valamint a köztisztviselők tartós külszolgálatáról szóló 104/2003. (VII.18.) Korm. rendeletben foglaltakat kell irányadónak tekinteni.
A pályázat benyújtásának határideje: 2008. október 5.
A pályázatot elnyert referens személyéről a Balassi Intézet főigazgatója a benyújtási határidő lejártától számított 10 napon belül hoz döntést. A pályázat eredményéről az érintettek értesítést kapnak. Az eredménytelen pályázók pályázati anyagát az értesítéssel egyidejűleg visszaküldjük. A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát bizalmasan kezeljük.
A pályázat benyújtható postai úton. Levélcím: 1519 Budapest, Pf. 385.
Dr. Lauter Éva
főigazgató